افتتاح هتل بیمارستان گاندی؛ نخستین هتل بیمارستان کشور + عکس

هتل بیمارستان گاندی به عنوان نخستین هتل بیمارستان کشور مجهز به بخش‌های مختلف تخصصی، با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی دیگر از مدیران حوزه سلامت و نمایندگان مجلس رسما در تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(دانا خبر)، دکتر محمد حسن بنی‌اسد، مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی گفت: این هتل بیمارستان در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع شامل مجموعه بیمارستانی در ۱۷ طبقه و ۲۱ طبقه هتل احداث شده و دارای ۱۰۰ تخت بستری، ۴۰ تخت بخش‌های ویژه، ۱۷ اتاق عمل و بیش از ۹۰ سوئیت اقامتی جهت اسکان بیماران یا همراهان آنها است.

به گزارش ایسنا، وی همچنین گفت: کشور ما سهم بسیار ناچیزی در عرصه گردشگری درمانی دارد و اغلب بیماران خارجی مراجعه کننده به مراکز درمانی کشور از دور بودن هتل‌های محل اقامت خود از مراکز درمانی و مشکلات فراوان تردد در شهر گله‌مندند. با بهره‌گیری از هتل بیمارستان گاندی و این قبیل مراکز در کشور زمینه مناسبی برای جذب بیماران خارجی خصوصا از کشورهای منطقه فراهم خواهد شد و این امر می‌تواند درآمدزایی قابل توجهی برای کشور داشته باشد.

به گفته وی، هتل بیمارستان گاندی بر اساس آخرین استانداردها و ضوابط احداث مجموعه‌های بیمارستانی ساخته شده و در برابر زلزله‌هایی با بزرگی ۸٫۵ تا ۹ ریشتر مقاوم است.

مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی تاکید کرد: احداث دهکده‌های سلامت حرکتی نوین در جهت گسترش توریسم درمانی و جذب بیماران خارجی در کشور خواهد بود که با توجه به بالا بودن سطح خدمات پزشکی و قیمت مناسب‌تر این قبیل خدمات در ایران، ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه در کشور وجود دارد. می‌توان با رفع خلاءهای موجود در ارائه خدمات رفاهی و هتلینگ امید زیادی به رونق این بخش داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد از هزینه‌های بیمارستان به بیماران بی‌بضاعت تعلق می‌گیرد.

همچنین دکتر منصوره موحدین، عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی این هتل بیمارستان نیز در ادامه از آمادگی این بیمارستان برای امضای تفاهم‌نامه با بیمه‌های تکمیلی و ارایه خدمات گلوبال به کارکنان سازمان‌ها و موسسات مختلف کشور خبر داد.

وی با بیان این که بخش‌های بیمارستانی این مجموعه آماده بهره برداری است و به محض دریافت پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت تا قبل از پایان سال خدمت رسانی به بیماران را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: عملیات احداث مجموعه هتلینگ هم در مراحل نهایی است و به یاری خدا در اواخر تابستان ۹۳ شاهد بهره برداری کامل از کل مجموعه خواهیم بود.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.