افتتاح همزمان چهار پروژه عمرانی در منطقه ۶ کرج

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از افتتاح و بهره برداری همزمان چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس حق‌محمدلو با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه ها شامل طرح تعریض خیابان شهید بهشتی، بلوار خوارزمی شمالی و جنوبی، پوشش نهر دلمبر و تعریض خیابان شهید ساسانی حصارک بالا، اجرای پل سنگی ظفر و امتداد چهار باندی ظفر به سمت باغستان غربی همچنین بلوار شبنم‌های باغستان غربی است.
وی هزینه این پروژه‌ها را ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در همین راستان در تکمیل پروژه‌های مطرح شده عملیات بهسازی و بازسازی معابر سطح منطقه نیز از سال قبل به صورت جدی در دستور کار منطقه قرار گرفته و طی این مدت اقدامات خوبی در امر آسفالت و جدول گذاری انجام شده است.
این مسئول تصریح کرد: ۳۷ هزار متر مربع مساحت فضای سبز در این پروژه ها انجام و حدود دو هزار و بیست اصله نهال در اجرای این پروژه ها کاشته شد.
وی به مزایای پروژه عملیاتی شده خوارزمی اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری کامل از پروژه خوارزمی یکی از محورهای اصلی منطقه ۶ که با محور شمالی و جنوبی شهر موازی است گشایش یافته و سبب تسهیل تردد خودرو‌های این مسیر می گردد.
حق‌محمدلو در ادامه به تشریح مشخصات فنی پروژه ها پرداخت و عنوان کرد: پروژه طرح تعریض خیابان شهید بهشتی و بلوار خوارزمی هر کدام به طول دو هزار متر و پروژه پوشش نهر دلمبر و تعریض خیابان شهید ساسانی و حصارک بالا به طول ۸۵۰ متر با اجرای یک هزار متر لوله‌گذاری انجام شده است.
وی به احداث پل سنگی ظفر اشاره کرد و در خصوص خروجی‌ها و کارکرد‌های این پل، بیان کرد: انتقال و کاهش ترافیک بزرگراه شمالی، جنوبی از کارکرد‌های مهم احداث پل سنگی ظفر است.
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این طرح ها فردا دوشنبه ۲۱ مرداد ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محدوده پل ظفر واقع در شاهین ویلا، میدان باهنر، بلوار ظفر برگزار می‌شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.