افتتاح همزمان ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی در استان قزوین

۱۳خردادماه،

۱۲ طرح صنعتی و تولیدی در سطح استان قزوین با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (دوشنبه) در آخرین مرحله از سفرخود به استان قزوین با حضور در شهرک صنعتی لیا واقع در شهرستان بویین زهرا از ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی استان بطور همزمان بهره برداری کرد .

طرح توسعه شرکت هفت الماس واقع در شهر محمدیه، پروژه تولید مخازن گاز سی ان جی آسیا ناما واقع در شهرستان بویین زهرا، مجتمع گلخانه ای کاسپین گل پارسیان واقع در شهرستان آبیک، شرکت نورد آریان فولاد واقع در شهرستان بویین زهرا ، شرکت ذوب آهن آریان فولاد بویین در شهرستان بویین زهرا و شرکت ساتک در شهرصنعتی البرز از جمله طرح هایی بودند که بطور همزمان توسط رحیمی افتتاح شدند.

شرکت آگلاپارت در شهرک صنعتی کاسپین ، شرکت نفیس نخ در شهرک صنعتی لیا ، شرکت نگین دانه الماس واقع در شهرک صنعتی خرمدشت ، شرکت انرژی پروتئینی شایان و شرکت آریاشینی پارس در شهر صنعتی البرز و شرکت فرش فخاریزد در شهرک صنعتی لیا نیز از دیگر پروژه های افتتاح شده توسط معاون اول رییس جمهور در این سفر یکروزه می باشد .

گفتنی است این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای ۱۵۷۰ نفر در استان قزوین به بهره برداری رسیده است .
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.