افتتاح واحد صنعتی تولیدکننده‌ی قطعات بتنی نوین ایلام در دهه‌ی فجر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از راه‌اندازی واحد تولیدکننده‌ی قطعات بتنی سبک پلیمری و گوگردی در شهرک صنعتی ایلام در دهه‌ی فجر امسال خبر داد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) «علی مهدوی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیشرف‌ها در حوزه‌های مختلف، صنعت مصالح ساختمانی نیز دستخوش تغییرات اساسی در استان شده است و بر این اساس طرح پیشگامان صنعت ساختمان استان با سرمایه‌گذاری ثابت ۳۶ میلیارد ریال و ظرفیت سالانه ۲۴ هزار تن، انواع قطعات بتنی سبک پلیمری و گوگردی در شهرک صنعتی ایلام در حال احداث است.

وی با اشاره به منحصر به‌فرد بودن این طرح در غرب کشور و این‌که تاکنون نمونه‌ی مشابه آن در این منطقه تولید نشده است، ادامه داد: برای اجرای این پروژه مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات از محل آمایش صنعتی و معدنی با عاملیت بانک صنعت و معدن اختصاص یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام پیشرفت فیزیکی این طرح را ۹۰ درصد برشمرد و افزود: هم‌اکنون نصب ماشین‌آلات انجام شده و مجریان در حال راه‌اندازی خط و تولید آزمایشی آن می باشند.

وی یادآور شد: طرح تولید قطعات بتنی شرکت پیشگامان صنعت ساختمان ایلام در دهه‌ی فجر امسال به‌صورت ۱۰۰ درصدی به بهره‌برداری می‌رسد و پس از بهره‌برداری زمینه‌ی اشتغال ۲۰ نفر را فراهم می‌کند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.