افتتاح یک مجتمع خدماتی در کربلا ؛همزمان با میلاد امام حسین(ع)

خبرگزاری آریا-رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: همزمان با میلاد امام حسین(ع) یک مجتمع خدماتی در کربلا راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آریا،حسن پلارک اعلام کرد: همزمان با سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) یکی از پروژه‌های ستاد بازسازی و بهسازی عتبات عالیات با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور و جمعی از خیرین و مسئولین عراقی افتتاح خواهد شد.

 وی اظهارداشت: این پروژه مجتمع خدماتی سیدالشهدا(ع) نام گذاری شده که در سوم شعبان به تولیت حرم امام حسین(ع) اهدا می‌شود. این مجتمع دارای ۱۶هزار مترمربع زیربنا در ۵٫۵ طبقه ساخته شده است که خدماتی را به زائران حرم امام حسین(ع) ارائه می‌دهد.

پلارک ادامه داد: در طبقه منهای یک این مجتمع سرویس‌های بهداشتی، در طبقه همکف آن دی کلینیک حضرت زینب(س)، در طبقه اول آن آشپزخانه صنعتی مدرن با ظرفیت پخت غذا برای ۶هزار نفر در هر وعده ساخته شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اضافه کرد: سالن غذا خوری خواهران و برادران، با ظرفیت ۱۵۰۰نفر، مجموعه فرهنگی، سالن آمفی تئاتر، کلاس آموزشی و سوئیت‌های اقامتی بیش از ۵۰ متری از دیگر بخش‌های این مجتمع اقامتی است.

وی اضافه کرد: این مجتمع یکی از ساختمان‌های مدرن شهرکربلا است که در ساخت آن از تجهیزات روز استفاده شده و همچنین این مجتمع به صورت کاملا مجهز و با امکانات کامل تحویل تولیت حرم امام حسین(ع) خواهد شد.

پلارک تصریح کرد: این مجتمع خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد تومان که تمام این هزینه توسط خیرین و متبرئین ایرانی جمع آوری شده ساخته شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: ساخت این پروژه سه سال زمان برده که ۷۲ خیر در ساخت آن سهیم بودند. گفتنی است، این پروژه روز سوم شعبان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ۷۲خیّر و معاون نخست وزیر عراق و تولیت حرم امام حسین(ع) در شهر کربلا افتتاح خواهد شد


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.