افتتاح پایانه مسافربری ویژه معلولان تا پایان شهریور

معاون امور توانبخشی بهزیستی خبر داد :

افتتاح پایانه مسافربری ویژه معلولان تا پایان شهریور

تحویل ۵۰ دستگاه ون به شهرداری

عصرخودرو : معاون امور توانبخشی بهزیستی گفت: تا پایان شهریور پایانه مسافربری ویژه معلولان با همکاری بهزیستی و شهرداری تهران افتتاح می‌شود ضمن اینکه بهزیستی ۵۰ دستگاه ون مناسب سازی شده را در اختیار شهرداری قرار می‌دهد.

به گزارش پایگااه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از فارس، یحیی سخنگویی با اشاره به افتتاح پایانه مسافربری صادقیه ویژه معلولان اظهار داشت: با تعاملی که با شهرداری تهران صورت گرفته است تا پایان شهریور این پایانه راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد:‌براساس تفاهم‌نامه امضا شده فی‌ما بین بهزیستی و شهرداری قرار است شهرداری ۱۰ هزار متر مربع زمین در پارک صادقیه برای ساخت پایانه مسافربری ویژه معلولان اختصاص دهد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: یکی دیگر از مفادی که در تفاهم‌نامه امضا شده قید شده است این است که سازمان بهزیستی ۵۰ دستگاه ون مناسب‌سازی شده را در اختیار شهرداری قرار دهد ضمن اینکه شهرداری  نیز مؤظف است تعدادی اتوبوس مناسب‌سازی شده و همچنین ۲۰۰ پرسنل را برای این امر اختصاص دهد.

سخنگویی بیان داشت: تمامی هزینه‌های پرسنل این بخش مربوط به شهرداری بوده و بهزیستی هیچ مبلغی را بابت این موضوع نباید بپردازد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریورماه پایانه مسافربری ویژه معلولان راه‌اندازی شود ضمن اینکه بهزیستی استان تهران نیز مؤظف است هزینه ایاب و ذهاب معلولان را مرتباً پرداخت کند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بهزیستی کشور براساس وظایف خود هزینه ایاب و ذهاب معلولان را تا پایان سال به حساب بهزیستی استان تهران واریز کرده است.

دوشنبه ۶ شهریور   ۹:۵۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.