افتتاح پایگاه اینترنتی شهید مطهری حرکت ویژه ای در نمایشگاه امسال بود

۲۰اردیبهشت،

علی اسماعیلی در بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران:

رئیس ۲۶ نمایشگاه کتاب تهران افتتاح پایگاه اینترنتی شهید مطهری را حرکت ویژه ای در نمایشگاه امسال عنوان کرد.

علی اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه  کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران گفت: امسال سعی کردیم فضای نمایشگاه را از جهت ساختار و اجرا متفاوت از سال قبل صورت دهیم.

وی با اشاره به تفاوت های عملکردی و  اجرایی این نمایشگاه ادامه داد: شورای سیاستگذاری برای اولین بار در این نمایشگاه فرا وزارتخانه ای صورت گرفت و تمام سیاست های کلانی که در نمایشگاه باید صورت می گرفت اکثریت این شورا تصویب و به انجام رسید تا تنوعی را هم در محتوا و هم در ساختار داشته باشیم.

اسماعیلی افزود: در نمایشگاه امسال فضای فیزیکی و تنوع انواع کتاب افزایش یافته بهطوریکه نسبت به سال قبل حدود ۵۰ هزار عنوان کتاب تازه را وارد نمایشگاه کردیم.

وی در رابطه به نقش الکترونیک عنوان کرد: امسال نقش الکترونیک را به طور ویژه انجام دایم که طوریکه ۱۰۲ ناشر در این بخش در نمایشگاه حضور دارند.

وی اضافه کرد: درنمایشگاه امسال طرح کردیم فرایند تولید کتاب را به منظور آشنایی مردم با فرایند تولید و چاپ کتاب به اجرا درآوریم.

همچنین افتتاح پایگاه اینترنتی شهید مطهری در نمایشگاه امسال به عنوان یک شرایط ویژه ای در این نمایشگاه بود.

رئیس بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران بیان کرد: کارنامه نشر جمهوری اسلامی ایران نیز در سالن غرفه یاس دیده شده که سعی کردیم حضور ناشرانی که بیشترین شمارگان و عناوین کتاب را داشتند داشته باشیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.