افتتاح پردیس علوم و فناوری دانشگاه شریف

۰۹اردیبهشت،

معاون آموزشی دانشگاه شریف گفت: تمام اقدامات لازم برای آغاز به کار پردیس علوم و فناوری انجام شده است و تنها لازم است توسط ریاست دانشگاه و مسئولین پردیس افتتاح شود.

محمدحسن سعیدی، معاون آموزش دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در بازه زمانی تا مهر ماه پردیس علوم و فناوری را فعال می کنیم، گفت: این پردیس بیش از آنکه دانشگاه محور باشد برنامه محور است یعنی براساس برنامه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به نحوه تدوین بر گرایش های این پردیس، افزود: براساس بررسی ها و ملاحظاتی که روی نیازهای کشور انجام دادیم رشته گرایش هایی در سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه خواهیم داد.

وی در خصوص میزان جذب دانشجو برای پردیس علوم و فناوری صنعتی شریف تصریح کرد: به یکباره تعداد بسیاری دانشجو جذب خواهیم کرد و برای ۳ دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳ برنامه، در مقطع ارشد ۳ برنامه و در مقطع دکتری ۲ برنامه داریم.

وی اضافه کرد: در واقع این پردیس بعد از یک دوره ۵ ساله استقلال خواهد یافت و در آن زمان حدود ۱۰۰۰ دانشجو جذب خواهیم کرد.

سعیدی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون ۱۱ هزار دانشجو دارد که با احتسابی که صورت گرفته است بیش از ۱۰ درصد دانشجویان فعلی عضو پردیس خواهند بود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات ابتدایی آغاز به کار این پردیس انجام شده است و تنها لازم است که توسط ریاست دانشگاه و مسئولین پردیس، این مکان افتتاح شود./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.