افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار پتروشیمی تا پایان نیمه اول ۹۲

۲۱فروردین۱۳،

arash khamooshi (6 of 39).jpg

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از افتتاح شدن بعضی از طرح‌های مهر ماندگار تا پایان شش ماهه اول سال خبر داد.

رمضان اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که بعضی از طرح‌ها آماده افتتاح می باشند اظهار کرد: بعضی از پروژه‌ها که شامل طرح‌های مهر ماندگار نیز می‌شوند در شش ماهه اول سال و تا پایان شهریور راه اندازی و افتتاح می‌شوند؛ در حال حاضر بعضی از واحدها در حال تولید می باشند اما رسیدن به ظرفیت کامل آن‌ها در نیمه اول سال صورت می‌گیرد.

وی افزود: طرح‌های در دست شامل پروژه‌هایی چون پروژه شیمی تکس آریا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، NF سوم بندر امام، پروژه ASU پتروشیمی اروند و پروژه پتروشیمی فجر دو در ماهشهر (یوتیلیتی متمرکز منطقه ماهشهر) می‌شود.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران همچنین ادامه داد: چند پروژه کوچک دیگر در دستور کار قرار دارد از جمله واحد سولفورزدایی پتروشیمی نوری و واحد سولفات آمونیوم پتروشیمی اروند.

اولادی همچنین تصریح کرد: پروژه‌های واحد هیدروژناسیون پتروشیمی اروند ، هیدروژناسیون پتروشیمی شازند و تولید گازکربنیک پتروفن‌آوری پلیمر افق در ماهشهر نیز در نیمه اول سال ۹۲ افتتاح خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در گزارش اولیه صنعت پتروشیمی ۱۷ طرح به نام مهر ماندگار ثبت و پگیری کرد و تا پایان سال قبل تعداد ۱۷ پروژه مهرماندگار را با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در پروژه‌ها به ۳۱ طرح رساند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.