افتتاح گیشه جدید تئاتر شهر/ آئیش اولین بلیت را خرید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

گیشه جدید و سامانه خرید الکترونیکی تئاتر شهر با حضور حسین طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین، امروز ( یکشنبه ۲۵ اسفند)  گیشه جدید و سامانه خرید الکترونیکی تئاتر شهر با حضور حسین طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی  فرهاد آئیش و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه‌ها افتتاح شد.

حسین طاهری در این مراسم گفت: توجه به تئاتر شهر بسیار مهم است و حداقل وظیفه ما است با این که در مراسم دیگری باید حضور پیدا می‌کردم اما این برنامه را ترجیح دادم. تکریم تماشاگران برایمان ارزشمند است و این اتفاقات در جهت بهبود وضعیت تئاتر شهر برای تماشاگران است.

فرهاد آئیش هم در ادامه این مراسم گفت: این اتفاق بسیار خوبی برای تئاتر شهر است. ۱۶ سال پیش که وارد خانواده تئاتر شدم به همه چیز خوشبینانه نگاه می‌کردم. تئاتر ما پتانسیل بالقوه‌ای دارد که باید به بالفعل تبیدل شود و الان جوان‌هایی داریم که کارشان در سطح بین المللی است.

اتابک نادری مدیر تئاتر شهر در توضیح افتتاح گیشه جدید گفت: گیشه قدیمی مجموعه برای یک سالن ۵۰۰نفره بود که با افزایش سالن‌های تئاتر شهر فضای قدیمی پاسخگوی وسعت کاری مجموعه نبود.

فضای حاضر بخشی از آن انباری و مربوط به امور اداری است را در نظر گرفتیم تا سامانه خرید بلیط الکتریکی در آن مستقر شود.ضمن اینکه شهردار منطقه ۱۱ آقای شادابی قول خرید سیستم‌های جدید را به ما داده بودند و به قولشان عمل کردند. آژیر خطری هم در این قسمت نصب شده که در مواقع اضطراری با پلیس پارک در ارتباط خواهد بود.

در پایان فرهاد آئیش اولین بلیت این سامانه الکترونیکی را خریداری کرد.

 


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.