افتتاح ۱۴ هزار و ۷۵ واحد مسکن مهر و کنارگذر شمالی مشهد با حضور رییس جمهور

۲۴م آذر ،

۱۴ هزار و ۷۵ واحد مسکن مهر و کنارگذر ۷۲ کیلومتری شمالی شهر مقدس مشهد، با حضور رییس جمهور به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی نژاد که به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و خدماتی به خراسان رضوی سفر کرده است، صبح امروز (جمعه) ضمن بازدید از بخش هایی از کنارگذر شمالی مشهد مقدس، این مسیر را که از پروژه های مهرماندگار وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی بوده و با اعتبار هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال ساخته شده است، رسما افتتاح کرد.

کنارگذر شمالی مشهد دارای نقش کلیدی در کاهش ترافیک ورودی و خروجی از دو مسیر اصلی به شهر مشهد مقدس است و در تسهیل عبور در مسیر ترانزیت جنوب و مرکز کشور به شمال شرق نیز نقش مهمی دارد.

رییس جمهور همچنین با حضور در شهر تازه گلبهار از توابع شهرستان چناران، ضمن افتتاح ۲ هزار و ۱۷ واحد مسکن این شهر و اهدای نمادین کلید دو واحد به مالکان آنها، در مجموع ۱۴ هزار و ۷۵ واحد مسکن مهر استان خراسان رضوی را افتتاح کرد.

این واحدها در شهرهای گلبهار، بینالود، مشهد، بردسکن، باخرز، بجستان، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین، چناران، خلیل آباد، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، سرخس، طرقبه و شاندیز، فیروزکوه، کاشمر، کلت، مه ولات، نیشابور، گناباد، قوچان و فریمان احداث شده اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.