افتتاح ۱۷۱ طرح ملی تا پایان دولت دهم

 

سیبنا: ۱۱ هزار کیلومتر راه آهن در کشور در دست ساخت است که تا پایان دولت دهم، از این میزان، سه هزار کیلومتر به بهره برداری می رسد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح طرح های مسکن مهر بیرجند از افتتاح ۱۷۱ طرح ملی تا پایان دولت دهم خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح ها ۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز است.

نیکزاد افزود: ۳۰ هزار کیلومتر راه آهن، راه فرعی، بزرگراه و آزاد راه در کشور در حال ساخت است که تا پایان دولت تعداد قابل توجهی از این طرح ها به بهره برداری می رسد.

وی گفت: ۹۵ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور در دست ساخت است که ۴۵ هزار کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی تا پایان دولت دهم آسفالت می شود .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح چهار میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکونی مهر تا پایان دولت دهم در کشور گفت: از این تعداد یک میلیون و ۱۶۰ هزار واحد روستایی و ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار واحد شهری است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در جمع مردم قاین گفت:خراسان جنوبی رتبه دوم واگذاری مسکن مهر در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: از سال ۸۵ تاکنون ساخت ۶۰ هزار واحد مسکونی مهر در خراسان جنوبی آغاز شده است که تاکنون ۲۵ هزار واحد در روستاها و پنج هزار واحد نیز در شهرهای این استان افتتاح شده است.

وی گفت: هم اکنون ساخت ۲۱ هزار واحد مسکن مهر نیز در خراسان جنوبی در حال اجرا است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.