افتتاح ۱۷۶۵۰ واحد مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری

۱۱خردادماه،

Amir Pourmand (27 of 30).jpg

رییس جمهور صبح امروز (شنبه) برای افتتاح و آغاز بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و صنعتی وارد فرودگاه شهرکرد شد و در بدو ورود از سوی استاندار و مسئولان ارشد محلی، مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ابتدای این سفر، با حضور محمود احمدی‌نژاد از ۱۷۶۵۰ واحد مسکن مهر و شش پروژه عمرانی در سطح استان چهار محال و بختیاری بهره‌برداری شد.

احمدی‌نژاد با حضور در محل مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد، ضمن افتتاح این مجتمع‌ها، ۱۷۶۵۰ واحد مسکن مهر را در سراسر استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و در اختیار مالکان آن قرار گرفت.

رییس‌جمهور ضمن بازدید از محل احداث مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد با حضور در یکی از واحدهای مسکونی، کلید این واحد مسکونی را در اختیار مالک آن قرار داد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از مجتمع‌های مسکن مهر شهرکرد با حضور در اجتماع شماری از اهالی این محل از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات و مسایل آنان را مورد بررسی و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

آغاز بهره‌برداری از کارخانه بزرگترین مجتمع تولید شیرخشک نوزاد خاورمیانه و تونل گردنه رخ، از جمله پروژه‌هایی است که با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.