افتتاح ۳ استخر آموزشی برای دانش آموزان تهرانی/مجموع استخرهای تهران ۱۴ باب

آرشیو خبرآموزش و پرورشادارات کل استانها کد مطلب: ۹۴۴۳     

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با افتتاح ۳ استخر جدید در تهران مجموع استخرهای آموزشی دانش آموزان در تهران به ۱۴ باب رسید.

دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید علی یزدی خواه امروز در آیین افتتاح ۳ مجموعه آموزشی ورزشی شهر تهران و آغاز طرح های ملی ورزشی وزارت آموزش و پرورش که در مدرسه راهنمایی شهید کدخدایی منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با اشاره به آموزش طرح شنای دانش آموزان اظهار کرد: در تهران دلهره داشتیم که چگونه می توانیم این طرح را اجرایی کنیم که در نهایت با موفقست اجرایی شد.
وی افزود: با توجه به فقر حرکتی که در بیشتر دانش آموزان وجود دارد ورزش شنا یکی از بهترین رشته های ورزشی برای جلوگیری از این مشکل است.
یزدی خواه با اشاره به افتتاح ۳ استخر در شهر تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۳ استخر در شهر تهران مجموع استخر های شهر تهران به ۱۴ باب می رسد که امیدواریم این تعداد به ۲۰ باب در آینده برسد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین به تعداد دانش آموزانی که در شهر تهران در طرح های ورزشی مشغول به فعالیت هستند اشاره و گفت: ۸۵ هزار دانش آموز در طرح ژیمناستیک، ۱۷ هزار دانش آموز در طرح طناب زنی، ۸۰ هزار نفر در تنیس روی میز و حدود ۸۰ هزار نفر هم در طرح دومیدانی و در پایه ششم دبستان مشغول به ورزش هستند.
وی با اشاره به اعزام دانش آموزان شهر تهران به اردوهای راهیان نور گفت: به طور میانگین روزانه ۲ هزار دانش آموز شهر تهران از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.
یزدی خواه همچنین به فعالیت هایی که در تابستان در شهر تهران انجام شده است اشاره و تصریح کرد: در تابستان سال موفق شدیم به رکورد جذب ۲۰۰ هزار دانش آموز در کانون ها و مکان های ورزشی دست یابیم.
 


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.