افتتاح ۳۵ طرح آموزشی، درمانی و عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

۲۱ام بهمن ،

ارتقای سطح علمی محققان، اساتید و دانشجویان رشته پزشکی در جمهوری اسلامی ایران در سه دهه قبل در سطح بین الملل افتخار آفرین بوده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیماران برای درمان بیماری خود به خارج از کشور اعزام می شدند اما خوشبختانه به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم اکنون خدمات نظام سلامت در سراسر کشور گسترده شده است.

مهندس حاتم ناروئی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: امروز بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص بومی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرهای سیستان و بلوچستان به مردم خدمات رسانی میکنند.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال با پیروزی انقلاب اسلامی که حاصل عزم و اراده ملت ایران، خون شهدا و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) است امروزه شاهد وجود مراکز درمانی و بهداشتی دورترین و محروم ترین نقاط استان هستیم.

در پایان این مراسم از ۳۵ طرح علمی، آموزشی، درمانی، تحقیقی و رفاهی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بهره برداری شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.