افتتاح ۶۶ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در شمیرانات

۱۶ام بهمن ،

فرماندار شمیرانات به باشگاه خبرنگاران خبر داد

فرماندار شمیرانات گفت: ۶۶ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در بخش‌های عمرانی، آموزشی، خدماتی و رفاهی در نقاط مختلف شهرستان شمیرانات با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح می‌شود.

محمد لاریجانی در گفتگو با خبرنگار دولتممتازنیوز، با بیان اینکه فرمانداری شمیرانات برنامه‌های گسترده‌ای را در زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام‌الله دهه فجر برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم در این شهرستان دارد، گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، ۶۶ پروژه عمرانی در شهرستان شمیرانات با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه افتتاح پروژه عمرانی شهرستان شمیرانات شامل پروژه‌های عمرانی از جمله احداث و بازسازی پل روستای افجه همچنین تعریض بهسازی و روکش آسفالت کند ـ ناصرآباد در منطقه لواسان و  پروژه‌های ورزشی‌، احداث سوله امامه والا و منطقه رودبار قصران و هم چنین پروژه بهداشتی احداث خانه بهداشت نیک‌نامده افتتاح خواهد شد.

فرمانده شمیرانات خاطر‌نشان کرد: امروز ۸ پروژه عمرانی و خدماتی از بین ۶۶ پروژه عمرانی با حضور مسئولان شهرستان شمیرانات به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.