افتتاح ۸ پروژه آب و فاضلاب در سمنان

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان سمنان از افتتاح ۸ پروژه آب و فاضلاب در فته دولت در سطح این استان خبر داد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) عباس تجلی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان با بیان اینکه این طرح‌ها در سراسر استان و در شهرهای مختلف استان آماده بهره برداری شده‌اند، اظهار کرد: در شهر سمنان پروژه حفر و تجهیز دو حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت در شهرستان شاهرود ۵ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان ادامه داد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه، بهره برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی باغ زندان، افتتاح مخزن ۲۰۰ متر مکعبی نیروگاه و سامانه گندزدایی الکترولیز نمک طعام از جمله پروژه های آماده افتتاح بخش آب در شهرستان شاهرود می باشند.

وی همچنین با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان مهدیشهر و در بخش شهمیرزاد نیز پروژه هایی آماده بهره‌برداری می باشند، افزود: یک مخزن یکهزار متر مکعبی از جمله این طرح‌هاست که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال افتتاح می گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان با اشاره به کمبود منابع آب و کاهش بارندگی ها در این استان، مشترکان را به صرفه جویی در مصرف آب پیشنهاد کرد و تصریح کرد: در شرایط فعلی، صرفه جویی راهکار اساسی برای رفع مشکلات ناشی از کمبود آب در این استان است، چرا که در نتیجه کاهش بارندگی‌ها در سال قبل

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.