افتخاری به ایسنا خبر داد: شمسایی و هاشم‌زاده به تیم ملی فوتسال اضافه می‌شوند

۱۵ام بهمن ،

16-332.jpg

رییس کمیته فوتسال از حضور وحید شمسایی در تیم ملی به عنوان بازیکن یا مربی خبر داد. او همچنین از قطعی بودن حضور هاشم‌زاده در تورنمنت روسیه گفت.

سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ جلسه‌ای که با وحید شمسایی برای بازگشتش به تیم ملی داشت، توضیح داد: خسوس از من درخواست کرد تا با وحید صحبتی داشته باشم و شرایطش را بپرسم. من هم با او صحبت کردم و شمسایی گفت که در حال حاضر تمرین می‌کند و آماده است. او گفت که می‌توانم حالا حالاها بازی کنم. البته من از او پرسیدم که می‌توانی در جام جهانی هم برای ما بازی کنی اما او گفت که شرایط سنی‌اش در ۴ سال بعد طوری است که در ردیف مربیان خواهد بود.

رییس کمیته فوتسال ادامه داد: ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بازیکنانی که در رده ملی خوش‌نام بوده‌اند را در کنار خسوس قرار دهیم تا آموزش ببینند و در آینده از آن‌ها استفاده کنیم. ما تاکنون دو نفر را به تیم ملی آورده‌ایم و شمسایی هم در آینده در کنار خسوس قرار خواهد گرفت.

افتخاری همچنین مطرح کرد: بازی کردن شمسایی در شرایط فعلی به نظر خسوس بستگی داشته اما این کار از نظر ما مانعی ندارد. خسوس باید تشخیص دهد که او می‌تواند بازی کند یا نه.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حضور محمد هاشم‌زاده در کادر فنی تیم ملی منتفی است، به ایسنا گفت: هاشم‌زاده در تورنمنت روسیه خواهد بود و ما مشکلات حضورش را رفع می‌کنیم. ما فرصت دیگری به هاشم‌زاده خواهیم داد تا در جلسه بعدی قبول کند که در کادر فنی باشد. به هر حال خسوس علاقه بسیاری به او دارد چون او کار با کامپیوتر را بلد است و می‌تواند از طریق آن آنالیز کند. خود هاشم‌زاده هم با من تماس گرفت و گفت که علاقه داشت به تیم ملی بیاید اما باشگاه اجازه نداد. همچنین تیم گیتی‌پسند نوین موقعیت خوبی در دسته یک دارد و به احتمال بسیار به لیگ برتر صعود می‌کند، بنابراین مشکلی برای جدایی هاشم‌زاده از این تیم نیست. از طرفی هم شاید دیگر چنین موقعیتی برای باشگاه گیتی‌پسند و هاشم‌زاده پیش نیاید.

افتخاری در پایان دربارهٔ بازدید نمایندگان AFC از امکانات فوتسال ایران به ایسنا گفت: نمایندگان AFC دیروز (یکشنبه) وارد ایران شدند و جلسات‌مان را از امروز با آن‌ها آغاز می‌کنیم. نمایندگان AFC در بازی گیتی‌پسند به اصفهان می‌روند و پنجشنبه هم از امکانات باشگاه صبای قم بازدید می‌کنند. همچنین روز جمعه جلسه‌ای را درخصوص تیم ملی لیگ‌های فوتسال و تیم‌های پایه با آن‌ها خواهیم داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.