افتخاری: خانه تکواندو البرز بسیاری از مشکلاتمان را برطرف کرده است

۲۶ام بهمن ،

مربی خارجی چیزی جز هزینه برای فدراسیون نداشت

نائب رییس هیئت تکواندو البرز در حاشیه برگزاری آزمون کمربند استان گفت: در اختیار گذاشتن سالنی مناسب برای هیئت بسیاری از مشکلاتمان را برطرف کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بر همین اساس ششمین دوره آزمون ارتقا کمربند رده آبی به قرمز و دان یک و ۲ در همه گروه های سنی بانوان با حضور ۳۰۰ تکواندوکار دیروز در خانه تکواندو استان البرز در کرج برگزار شد.
زهرا افتخاری نائب رییس بانوان هیئت تکواندو استان البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در حاشیه برگزاری این آزمون افزود: هیئت تکواندو البرز نیز با مشکلاتی که اکثر رشته های ورزشی در بودجه دارند روبرو است و به ویژه در برگزاری لیگ ها و مسابقات داخل استانی مشکلاتی دارد که با وجود پرداخت ورودیه از سوی تیم ها، بدون کمک هیئت نمی تواند موفق باشد.
وی در مورد لیگ های بانوان این استان گفت: دهمین دوره لیگ های تکواندو نونهالان و خردسالان را برگزار کرده ایم، دهمین دوره هفته اول و دوم لیگ نوجوانان همراه با هفته های اول تا سوم دور رفت لیگ پومسه نیز برگزار شده و مراسم اختتامیه همه رقابت ها را نیز ۱۷ اسفند برگزار می کنیم.
وی در مورد برگزاری لیگ های بانوان در پایان سال در البرز تصریح کرد: با توجه به حجم کاری بسیار هیئت از لحاظ برگزاری دوره های آموزشی، آزمون ها و مسابقات مختلف مجبوریم یک هفته سالن را در اختیار بانوان و یک هفته در اختیار بخش مردان قرار دهیم بنابراین با کمبود مکان مناسب لیگ های بانوان را به پایان سال موکول کرده ایم هر چند که با در اختیار قرار دادن سالنی برای خانه تکواندو البرز از سوی اداره ورزش و جوانان اشتان تا حدود بسیار بسیاری مشکلاتمان برطرف شده است. اجاره بهای سالن خانه تکواندو بسیار ناچیز است و ما نهایت استفاده را از این مورد می بریم.
افتخاری گفت: همزمان با دهه فجر برای اولین بار مسابقات جام باشگاه های جوانان و بزرگسالان استان را با شرکت صد تکواندوکار برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و همه ملی پوشان البرز نیز در آن حضور داشتند.
وی در مورد انتخاب مریم آذرمهر سرمربی تازه تیم ملی تکواندو تاکید کرد: خوشحالیم که فدراسیون تکواندو از یک مربی داخلی برای تیم ملی تکواندو بانوان استفاده می کند و امیدواریم تیم ملی و آذرمهر به موفقیت برسند. در هر صورت مربیان خوب داخلی بهترین گزینه برای تکواندوکاران می باشند و از سطح فنی بالایی برخوردارند. مشکلات فرهنگی و هزینه های بسیار برای استخدام سرمربی خارجی تیم ملی بانوان اثر گذار نبوده و انتخاب یک مربی داخلی به طور حتم به سود نیم ملی خواهد بود. استفاده از مربی خارجی با وجود عدم برقراری ارتباط با ورزشکاران به تیم ملی لطمه زده بود.
نائب رییس بانوان هیئت تکواندو البرز گفت: همیشه استان البرز روی سکوهای قهرمانی کشور بوده که این موفقیت را مدیون تعامل و مدیریت مدیران دو بخش مردان و زنان می داند و همکاری وزحمات مربیان استان نیز از دیگر دلایل موفقیت تکواندو البرز است.
گفتنی است، هیئت تکواندو استان البرز برای اولین بار از سوی فدراسیون تکواندو با بررسی همه برنامه ها در سال ۹۰ به عنوان بهترین هیئت استانی در رتبه بندی فدراسیون در جایگاه اول قرار گرفته است.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.