افتخار بزرگی در اولین بازی نصیبم شد

جلال حسینی اظهار داشت: همانطور که تصور می*کردیم بازی بسیار سختی را مقابل نفت آبادان پشت سر گذاشتیم. با این* دانش به مصاف صنعت نفت رفتیم که می*دانستیم روز سختی در انتظار ماست اما موفق شدیم به امتیاز دلخواه برسیم.

به گزارش فارس ،وی درباره کاپیتانی*اش در این مسابقه گفت: در اولین بازی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم، افتخار بزرگی نصیب من شد. برای هر بازیکنی افتخار است که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس که بر دستان بزرگان فوتبال بسته شده را ببندد. من از علی کریمی که این کار را انجام داد و همچنین مهدوی*کیا سپاسگذارم.

حسینی افزود: کریمی به من گفت بازوبند را ببند و من هیچ وقت روی حرف کریمی حرف نمی*زنم و این کار را انجام دادم. حتی وقتی می*خواستم بازوبند را ببندم تک تک بازیکنان به من دلگرمی دادند و من این کار را انجام دادم.

وی درباره اینکه چرا در خط دفاعی کمی ناهماهنگ بودید گفت: این موضوع طبیعی است. مدت کوتاهی است کنار یکدیگر قرار گرفته*ایم، از شرایط آب و هوایی آبادان نیز نباید گذشت که بسیار سنگین و خاص بود. از طرف دیگر تماشاگران آبادانی یکصدا تیم خود را تشویق می*کردند و حتی صدای ما به یکدیگر نمی*رسید و نمی*توانستیم زیاد با هم حرف بزنیم. با این حال انشالله بازی به بازی بهتر و از لحاظ تیمی و تاکتیکی روان*تر خواهیم شد.

حسینی در خصوص بازی روز سه شنبه مقابل فجر سپاسی خاطرنشان کرد: فجر در اولین بازی خود نتیجه خوبی گرفته است. آنها تیمی هستند که همیشه خطرناکند، مهره*های جوان و بسیار خوبی دارند و همیشه برای تیم*های بزرگ دردسرساز شده*اند. فجر همیشه بسیار منطقی و هوشمندانه بازی می*کند. به جوانی آنها کاری نداریم و با توجه به اینکه آنها مربی بسیار کارکشته*ای دارند روز سختی را در پیش داریم.

وی افزود: یاوری یکی از مربیانی است که می*تواند هر تیمی را مدعی کند. فجر، ذوب آهن را با سه گل برده که مسئله کوچکی نیست. یکی از سخت*ترین بازی*های خود را در پیش داریم و فقط مشکل ما نبود هواداران پرسپولیس در بازی خانگی است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.