افتخار جنبش دانشجویی این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد

۲۵م آذر ،

عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: افتخار جنبش دانشجویی این است که در پیاده کردن اهداف و آرمان‌هایشان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری می باشند.

جواد نوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد جنبش دانشجویی در مبارزه با استکبار اظهارداشت: جنبش دانشجویی همواره نقش تعیین کننده‌ای در مبارزات آزادی خواهانه و استکبار ستیزی کشورمان و بویژه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: به استناد واقعیات تاریخی، بدنه جنبش دانشجویی همواره با استکبار، سلطه، دیکتاتوری و استبداد به شدت مقابله کرده و هرکس مدعی جنبش دانشجویی است باید به این اصل نیز پای‌بند باشد.

 نوری با بیان اینکه دانشجو همواره مبدا تحولات بزرگی در جامعه است، تصریح کرد: نقش تاثیر گذار  دانشجو در پیشبرد اهداف انقلاب همواره مورد تاکید و نقش‌آفرینی این قشر در جامعه توانسته ثمرات مطلوبی را در کشور  برجای  بگذارد.

وی در ادامه افزود: افتخار جنبش دانشجویی این است که در پیاده کردن اهداف و آرمان‌هایشان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری می باشند.
 
عضو سابق  شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دانشجو به عنوان نماد عینی اشخاص   آگاه در روند توسعه  علمی و به عنوان آینده‌ساز انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی  در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ در دفاع از آزادی و استقلال کشور حضور یافتند و در حال حاضر هم در جبهه جنگ نرم و جنبش نرم‌افزاری،  وحتی در شکوفایی، رشد و توسعه کشور اسلامی  توانسته نقش به سزایی  ایفا کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.