افتخار می کنیم که از نظر نظامی به فلسطین کمک کردیم

۰۱م آذر ،

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر،  لاریجانی در  جمع نمایندگان که در حمایت از مردم غزه در حیاط مجلس درست به راهپیمایی زده بودند ، تأکید کرد ، ما افتخار می کنیم که در سخت ترین شرایط از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنیم و در کنارشان هستیم.

لاریجانی افزود: رژیم صهیونیستی تصور می کرد که می تواند با حمله به غزه به گروه های مقاومت اسلامی ضربه وارد کند اما مجاهدت مقاومت اسلامی پاسخ این رژیم را داد که این دفاع مجاهدان فلسطینی می تواند رژیم صهیونیستی را از خواب بیدار کند.

رئیس مجلس اضافه کرد: این مقاومت ثابت کرد که پاسخ های مقاومت به رژیم صهیونیستی، این رژیم را به سراشیبی سقوط می کشاند و این رژیم را در ماجراجویی علیه غزه پشیمان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم که هم از لحاظ مادی و هم از لحاظ نظامی به مردم فلسطین کمک کردیم و این کمک ها و حمایت ها از فلسطینیان ادامه خواهد داشت.

لاریجانی خطاب به کشورهای عربی مدعی حمایت از مردم فلسطین نیز گفت: کشورهای عربی که نگران مردم فلسطین می باشند باید تکانی بخورند و در عمل به مردم فلسطین کمک کنند و به احتیاجات واقعی آنان بپردازند چرا که فلسطینیان نیاز به سخنرانی ها و نشست ها ندارند.

وی تأکید کرد: ما نمایندگان اعلام می کنیم که آماده هستیم همه به غزه برویم و در کنار مردم غزه علیه رژیم صهیونیستی بجنگیم.

لاریجانی افزود: امروز نیروهای رزمنده مقاومت فلسطین مجاهدت را شیوه  کار خود قرار داده اند که این را از ملت عزیز ایران اسلامی که در برابر استکبار و سلطه گری ایستاده است الگو گرفته اند.

رئیس دفتر حافظ منافع مصر نیز در سخنانی با تقدیر از راهپیمایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در حمایت از مردم غزه ابراز امیدواری کرد همه مسلمانان یکدل و متحد در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی بایستند و جشن پیروزی را در فلسطین برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: اگر همه یکدل ، متحد و قوی باشیم می توانیم بر دشمن صهیونیستی پیروز شویم.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل ، جنایت این رژیم علیه مردم غزه و حامیانشان در حمایت از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان سپس در مزار شهدای گمنام مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.