افتضاح نوه ملکه انگلیس

جهان > اروپا– ممتازنیوز:
انتشار تصاویر عریان نوه ۲۷ ساله ملکه انگلیس، به رسوایی جدیدی برای خاندان سلطنتی بدل شده و خشم رسانه‌های انگلیسی را برانگیخته است.

به گزارش فارس، انتشار تصاویر عریان پرنس هری فرزند کوچک پرنس چارلز و نوه ملکه انگلیس، موجب انتقاد رسانه‌های انگلیسی از این عضو خاندان سلطنتی شده است.

دیلی تلگراف گزارش داده است که این عکس‌ها مربوط به سفر هری ۲۷ ساله به آمریکاست و در هتلی در شهر «لاس‌وگاس» گرفته شده است.

این تصاویر که به وسیله دوربین تلفن همراه گرفته شده، ابتدا روی یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گذاشته شده و سپس به سرعت در فضای مجازی پخش شده است.

انتشار این عکس‌ها علاوه بر آن که این به اصطلاح نجیب‌زاده انگلیسی را از بعد اخلاقی زیر سوال برده، باعث شده تا هزینه‌های امنیتی که برای حفاظت از خاندان سلطنتی و از جیب مالیات‌دهندگان پرداخت می‌شود، عملا بی‌حاصل به نظر برسد، چراکه فردی توانسته از وی تصویر برداری کرده و آن را منتشر کند.

انگلیسی‌‌ها سالانه ۱۲۰ میلیون پوند برای تامین امنیت خاندان سلطنتی این کشور، هزینه می‌کنند. تصاویر منتشر شده، همچنین نشان می‌دهد که پرنس هری در مدت حضورش در لس‌آنجلس، در هتلی درجه یک حضور داشته، که هزینه هر شب اقامت در این هتل، ۵۰۰۰ پوند اعلام شده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.