افت اصولگرایان در تازه ترین نظر سنجی

۱۹خردادماه،

نتایج آخرین نظر سنجی که توسط یکی از نهادهای با سابقه نظر سنجی کشور انجام گرفته است، حاکی از افت نسبی اصولگرایان و افزایش اقبال به کاندیدای مستقل و غیر اصولگرا پس از برگزاری مناظره و برنامه های تلویزیونی است.

ممتازنیوز: نتایج آخرین نظر سنجی که توسط یکی از نهادهای با سابقه نظر سنجی کشور انجام گرفته است، حاکی از افت نسبی اصولگرایان و افزایش اقبال به کاندیدای مستقل و غیر اصولگرا پس از برگزاری مناظره و برنامه های تلویزیونی است. 

بر این اساس، از مجموع ۳۴۸۵۴ نفری که در سی ویک استان کشور در این نظر سنجی شرکت کرده اند،درصد کسانی که گفته اند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند، ۶۵ درصد بوده است. 

نتایج نشان می دهد که  اصولگرایان و از جمله قالیباف در این نظر سنجی با کاهش اقبال روبرو شده اند، این در حالی است که محسن رضایی پس از مناظره و برنامه های تلویزیونی با پرشی چند درصدی خود را به جمع صدرنشینان رسانده است. 

در این نظر سنجی قالیباف با حدود   ۱۹/۰۱درصد درصدر و محسن رضایی با ۱۷/۵۳ درصد بلافاصله پس از وی قرار گرفته است. این در حالی است که پیش از این آرای قالیباف در نظر سنجی ها بالای بیست درصد بوده است. اما اینک به فاصله کمی با رضایی قرار دارد.پس از این دو سعید جلیلی نفر سوم است.

در این میان حسن روحانی و عارف هم به بالای ده در صد رسیده اند و بقیه کمتر از ده درصد آراء نظر سنجی را به خود اختصاص داده اند.

شایان ذکر است که در نظر سنجی دیگری که پیشتر پایگاه اینترنتی انتخابات ۹۲ انجام داده بود، نتایج  نسبتا مشابهی با یافته های نظر سنجی مذکور به دست آمده بود. تصویر زیر از پایگاه اینترنتی انتخابات ۹۲ گرفته شده است.

 تابناک


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.