افخمی با بهترین فیلم جشنواره سی و دوم در راه اکران عید فطر

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

˝آذر، شهدخت، پرویز و دیگران˝ در قالب اکران عید فطر در گروه سینمایی فرهنگ اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ تازه‌ترین فیلم بهروز افخمی همزمان با عید سعید فطر اکران خود را در سینماهای تهران آغاز می‌کند. این فیلم پیش از این قرار بود در نوروز ۹۳ اکران شود که این اتفاق نیفتاد و شورای صنفی نمایش فیلم های دیگری را برای اکران نوروزی انتخاب کرد.

سیدجمال ساداتیان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” گفت: ما بنا داشتیم که این فیلم را در نوروز ۹۳ اکران کنیم که این فرصت برای ما میسر نشد. این فیلم عید فطر در گروه سینمایی فرهنگ اکران می گردد. قرار داد اکران این فیلم را با این سینما ثبت شده است و این فیلم در قالب اکران عید فطر در گروه سینمایی فرهنگ روی پرده خواهد رفت.

“آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” عنوان تازه ترین فیلم بهروز افخمی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق شد که سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت کند.

فیلمنامه “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” را مرجان شیر محمدی، همسر بهروز افخمی نوشته که پیش از این نگارش رمانی با همین نام را برعهده داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما در یک فیلم  با او همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

مهدی فخیم زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، مانی حقیقی ،شهین تسلیمی، امیرعلی دانایی، آزاده اسماعیل خانی و . . . در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.