افرادی که کد رهگیری برای بسته معیشتی دریافت نکرده‌اند، چه‌کار کنند؟

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه اعلام کرد که سرپرستان خانوار جامانده از دریافت بسته معیشتی می‌توانند به جای کد رهگیری، شماره حساب واریز یارانه خود را وارد سامانه hemayat.mcls.gov.ir کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، حسین میرزایی با بیان اینکه تا کنون حدود چهار میلیون پیامک برای متقاضیان بسته معیشتی که در کددستوری#۶۳۶۹* درخواست ثبت کرده بودند ارسال شده است اظهار کرد: اما برخی به دلایل مختلف پیامک را دریافت نکردند. حتی تا پنج مرتبه هم ارسال مجدد انجام دادیم و تماس گرفتیم و متوجه شدیم که تلفن همراهشان خاموش است.

وی افزود: از امروز صبح آنها که درخواست خود را در کددستوری #۶۳۶۹* ثبت کردند ولی پیامک حاوی کدرهگیری دریافت نکردند می‌توانند با وارد کردن کدملی و شماره حسابی که یارانه‌شان به آن واریز می‌شود وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir بشوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه با بیان اینکه همچنین برخی اعلام کرده بودند که برای افراد سالمند مشکل است که سیمکارت جدید خریداری کرده و توسط آن تقاضای خود را در کد دستوری ثبت کنند گفت: با این راهکار جایگزین مشکل آنها نیز مرتفع می‌شود.

وی در خبر شبکه یک سیما در پاسخ به اینکه آنها که یارانه نمی‌گرفته‌اند و مشمول بسته معیشتی هم نشده‌اند آیا باید شماره حساب جدید را وارد سایت کنند؟ گفت: آنها که یارانه نمی‌گرفتند  و بسته معیشتی هم نگرفته‌اند باید از اول دی ماه به پلیس۱۰+ مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ما فرآیند را در زمان خودش اطلاع رسانی خواهیم کرد. اکنون درباره کسانی که در لیست یارانه بگیران بوده اند ولی بسته حمایت معیشتی دریافت نکرده‌اند صحبت می‌کنیم. همچنین باید تاکید کنم که وزارت رفاه و ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی فقط متولی موضوع حمایت معیشتی و نه یارانه و جاماندگان یارانه است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.