افراد متخصص در وزارت ارشاد در حوزه موسیقی وجود ندارد

۲۲ آبان ،

محمدرضا عیوضی با اشاره به حمایت نکردن وزارت ارشاد از موسیقی:

وزارت ارشاد به دلیل نداشتن اشخاص متخصص، استفاده از اشخاص کم تجربه ونا آشنا نسبت به مسائل هنری، حمایت درستی از هنرمندان در حوزه موسیقی انجام نمی دهند.

محمد رضا عیوضی، خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متأسفانه اشخاصیکه در این سازمان به کار گرفته می شوند بدلیل تجربیات بسیار کم فعالیت های هنری جوانان مستعد تازه وارد به این عرصه را تحت الشعاء قرار می دهند.
وی افزود: با توجه به وجود استعدادهای در بسیاری از جوانان هیچ گونه حمایتی از سوی سازمان وزارت ارشاد وجود ندارد.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی نبود حمایت از هنرمندان در موضوع کپی رایت است که از چندین سال پیش که این قانون به تصویب رسیده تا به کنون هیچ گونه پیگیری از سوی هیچ سازمان، نهاد و ارگانی انجام نشده و فقط به تبلیغات در این بار بسنده شده است.
وی گفت: وقتی خواننده ای با توجه به هزینه های زیاد موجود، سرمایه خود را در این راه استفاده می کند و انتظار بازگشت سرمایه های خود را دارد، پس از خروج این محصول بلافاصله متوجه حضور سایت های موسیقی می شود که در کمتر از یک روز از کپی رایت استفاده می کنند و به رایگان زحمات یک هنرمند را در کمتر از آنی به هدر می دهند بدون اینکه وزارت ارشاد در این زمینه عکس العمل مطلوبی داشته باشد.
این خواننده اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات مسئولان وزارت ارشاد استفاده آنها از عینک بدبینی نسبت به اشخاص مستعد است که امیدوارم همیشه از دید منفی به این موضوع نگاه نکنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.