افزایش اعتبارات حوزه راهداری ضروری است

سه شنبه ۳ مرداد – ۰۳:۳۸:۳۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- حفظ راه ها به عنوان سرمایه ملی نیازمند تامین به موقع اعتبار بخش راهداری است .
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  مهدی زندیه وکیلی در شورای راهداری استان با بیان این مطلب گفت: تامین به موقع اعتبار پروژه های نیمه تمام و راهداری باید در اولویت قرار گیرد .
مدیر کل راه و شهرسازی فصل تابستان را فرصت مناسبی برای بررسی مشکلات محورهای ارتباطی دانست و افزود: در برنامه دوره ای منظم، ابنیه فنی ، بستر رودخانه و سطح آسفالت محورها بازدید و تا قبل از شروع بارندگی هر گونه تعمیر ، پاکسازی و رگلاژ مورد نیاز انجام شود .
وی تاکید کرد : مدیریت راهداری باید قبل از آغاز بارش های فصلی ایمن سازی محورها را به صورت جدی پیگیری کند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان گفت: روسای ادارات شهرستانها با تکیه بر قانون و بهره گیری از توان و ظرفیت دستگاههای اجرایی محقق شدن برنامه ها بر اساس چشم انداز را پیگیری کنند.
وی همچنین کاهش تصادفات در محورها را یکی از اهداف مهم راه و شهرسازی عنوان و تاکید کرد و ادامه داد: همزمان با اقدامات راه و شهرسازی برای احداث و نگهداری راه ها همکاری پلیس و مشارکت کاربران جاده ای برای تردد ایمن ضروری است .
مهندس زندیه وکیلی اعلام کرد با ادغام صورت گرفته در بخش راه و مسکن خدمات اداره کل راه و شهرسازی گسترده ترشده و دراین راستا فعالیت ادارات راه و شهرسازی در شهرستان های بندرخمیر و سیریک آغاز شده و ساختمان اداری این دو شهرستان در حال احداث است و با بهره برداری از آنها خدمات مطلوبی به عموم مردم این شهرستانها ارائه خواهد شد .
این مقام مسئول گفت: ثبت نام مسکن مهر همچنان ادامه دارد و کار ثبت نام در شهرستانهای زیر ۲۰ هزار نفر از طریق بنیاد مسکن و در شهرستانهای بزرگ از طریق ادارات پست انجام می شود .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۳۱۵۴۰۲۵۱۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.