افزایش اعزام زائران حج تمتع و عمره

جام جم آنلاین: رییس سازمان حج و زیارت گفت: با تدوین شیوه نامه افزایش اعزام زائر در تلاشیم که سهمیه حج تمتع و عمره را افزایش دهیم.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام دکتر سید احمد موسوی در این باره افزود: هدفمند کردن سهمیه های حج و تدوین شیوه نامه افزایش اعزام زائران از جمله اقداماتی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی از تشکیل اتاق فکر در این سازمان خبر داد و اضافه کرد: هماهنگی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، روابط فرهنگی حج و زیارت و راهکارهای ماندگار کردن آن،کلان نگری در حج و خارج شدن از نگاه سنتی به حج، استفاده از ظرفیت و نظرات کارشناسان،کارگزاران، مراجع و متخصصان از اهداف سازمان حج است.

رییس سازمان حج و زیارت، هدف از تشکیل اتاق فکر در این سازمان را استفاده از نظرات نخبگان بیان کرد و گفت: تلاش برای حفظ و ارتقای منزلت زائران، تلاش برای برطرف کردن مشکلات زائران و همچنین رضایتمندی این افراد از جمله اولویت های این سازمان است.

حجت الاسلام موسوی افزود: سند چشم انداز حج و زیارت و تصویب آن در شورای عالی حج، حاکمیت قانون پاسخگویی و رسیدگی به نیازها و پرسش ها، انتقادات و درخواست ها از طریق ایجاد سامانه گویا از دیگر برنامه های این سازمان است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.