افزایش امیدهای ایران برای المپیکی شدن

جام جم آنلاین: چهارمین روز مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که شکست میزبان در برابر چین شگفتی این روز از مسابقات بود که در پایان، راه المپیکی شدن ایران را هموار تر کرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، در نخستین بازی این رقابت ها در روز چهارم تیم ملی والیبال ایران سه بر یک پرتوریکو را شکست داد. کسب امتیاز یک ست از ایران توسط پرتوریکو نیز از جمله موارد غیر قابل پیش بینی روز چهارم بود.

در دومین بازی این روز صربستان نخستین شکست را به استرالیا تحمیل کرد تا این تیم را از نظر روانی برای روزهای آینده با مشکل روبرو کند.

سومین بازی را نیز دو تیم کره جنوبی و ونزوئلا برگزار کردند که شکست ونزوئلا نخستین پیروزی کره جنوبی را رقم زد تا کمی از فشار افکار عمومی کره بر دوش «پارک کی وون» کاسته شود.

در نهایت نیز دو تیم چین و ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم چین در برابر هزاران ژاپنی حاضر در سالن «مترو پلی تین» دومین شکست ژاپن را رقم زد تا امید میزبان برای صعود کاهش یابد.

بدین ترتیب جدول این رقابت ها در پایان روز چهارم به قرار زیر است:
۱-  صربستان   ۱۲  امتیاز
۲-  استرالیا     ۹    امتیاز
۳-  ایران         ۸    امتیاز
۴-  چین         ۷    امتیاز
۵-  ژاپن         ۵    امتیاز
۶-  کره جنوبی ۴   امتیاز
۷-   ونزوئلا      ۳   امتیاز
۸-  پرتوریکو   بدون امتیاز

فردا پنجشنبه در پنجمین روز این رقابت ها چهار دیدار برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

ساعت ۶:۳۰ : ایران – ونزوئلا
ساعت ۹:۰۰:صربستان – پرتوریکو
ساعت ۱۱:۳۰: کره جنوبی – چین
ساعت ۱۴:۳۵: ژاپن – استرالیا

با توجه به نتایج بدست آمده و برنامه بازی های آینده تیم استرالیا با تیم های ژاپن، کره و چین و رویاروی ایران با تیم های ونزوئلا، صربستان و ژاپن، امید های مردان والیبال ایران برای دست یافتن به رده دوم جدول رده بندی  پر رنگ تر شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.