افزایش بودجه بیمه و درمان در سال آینده

۰۹م اسفند ،

بینا- معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: در لایحه بودجه سال آینده ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح های عمرانی درنظر گرفته شده که حدود دو هزار میلیارد تومان کمتر از سال جاری است.
به گزارش بینا، رحیم ممبینی در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: البته یقین داریم اعتبارات بیشتری به طرح های عمرانی اختصاص پیدا خواهد کرد.
وی گفت : در بودجه سال جاری تزریق اعتبار به طرح های عمرانی از محل اعتبارات عمومی ، کامل نبوده و از راه های دیگر تامین و تزریق شده است.
ممبینی اظهار داشت: درآمد مشاغل در کشور ما از تولید ناخالص داخلی حدود ۲۶ درصد است ، در صورتی که مالیات مشاغل به کمتر از ۱۰ درصد می رسد و چون فرار مالیاتی در کشور ما وجود دارد و بستر لازم برای دریافت مالیات از همه مشاغل وجود ندارد.
ممبینی افزود: مالیات حقوق کارمندان دولت دو برابر مشاغل است.
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت : در لایحه بودجه سال‌ آینده اعتبارات بیمه ای درمان افزایش پیدا کرده و دو هزار میلیارد تومان برای طرح پزشک خانواده درنظر گرفته شده و دو هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان برای بهداشت و درمان پیش بینی شده است.
ممبینی افزود: افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال اینده ۲۰ درصد پیش بینی شده است.
ممبینی گفت: در بودجه سال آینده نگاه انقباضی داریم و تصدی گری را ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش می دهیم.
وی افزود : در لایحه بودجه سال ۹۲ طرح عمرانی تازهی برخلاف سال های قبل دیده نشده و به جز چند طرح مهم ؛ رویکرد ما تکمیل طرح های موجود است.
ممبینی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به مناطق نیازمند گفت : طرح انتقال آب از دریای خزر و دریای عمان از مهمترین موارد است و ۲۷۰ میلیارد تومان برای استفاده از ظرفیت های سواحل دریای عمان درنظر گرفته شده است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.