افزایش سطح کتابخوانی در بین طلاب گلستانی

   دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان بیش از ۶۰۰ جلد کتاب در ۵۰ عنوان به مدیریت حوزه علمیه استان اهداء کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، حجت الاسلام سید جواد محمدزاده، با اشاره به اهداء بیش از ۶۰۰ جلد کتاب به مدیریت حوزه عملیه استان از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان، اظهار داشت: اداره پژوهش حوزه علمیه استان گلستان در راستای تقویت امر کتابخوانی در میان طلاب، تعاملاتی را با دستگاه های گوناگون در سطح استان آغاز نموده که از جمله آن اهداء بیش از ۶۰۰ جلد کتاب از سوی این دبیرخانه به مدیریت حوزه علمیه گلستان بوده است.
وی ادامه داد: کتاب هایی در موضوعات فقهی، تفسیری، حدیثی و اصولی با بهترین چاپ و به روزترین کتاب های بازار، از جمله کتبی است که از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری استان اهداء شده است.
رییس اداره پژوهش حوزه علمیه استان گلستان ابراز داشت: رسائل فقهیه آیت الله سبحانی، نهایه‌التحقیق موسوی خراسانی، حدیث الثقلین و ضیاءالشهاب، از جمله کتب باارزشی است که به مدیریت حوزه علمیه استان گلستان اهداء گردید.
حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان ساخت: این کتب همزمان با بازگشایی مدارس علمیه استان در سال تحصیلی جدید ۹۲-۹۱ در میان مدارس توزیع و در کتابخانه ها مورد استفاده طلاب قرار خواهد گرفت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.