افزایش فضای انتقادی در دانشگاه را در دستور کار داریم

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مطالبه‌گری دانشجویی مسئولیتی است که از جانب رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشجویان قرار داده شده است، گفت: امیدوارم بتوانیم با هدف تحقق مطالبات رهبری در عرصه‌های سیاسی موفق باشیم.

حمزه شاکری دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارزیابی فضای سیاسی دانشگاه‌ها گفت: فضای دانشگاه‌ها برای رسیدن به بصیرت سیاسی جای کار بسیار دارد، چرا که بعد از سال ۸۸ جنبش دانشجویی دچار نوعی رکورد شد و لذا برای اصلاح فضای دانشگاه نیازمند همکاری مسئولان و دانشجویان هستیم.

شاکری در ادامه به تبیین برنامه‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان در آستانه انتخابات پرداخت و گفت:‌ برنامه حضور کاندیداهای ریاست جمهوری آتی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم تا به این طریق از دانشجویان با نقطه نظرات آنان آشنا شده و بتوانند انتخاب درستی انجام دهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان علت تشکیل دفتر تحکیم وحدت در دانشگاه سیستان و بلوچستان را فقدان فضا انتقادی دانست و افزود: ایجاد فضایی انتقادی و فعال برای دانشجویان ما را بر آن داشت تا با دفتر تحکیم وحدت همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری دانشجویی مسئولیتی است که از جانب رهبر معظم انقلاب بر دوش دانشجویان قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با هدف تحقق مطالبات رهبری در عرصه‌های سیاسی موفق باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.