افزایش مصرف محصولات حلال اعتراض اسلام‌ستیزان را برانگیخت

مؤسس و رهبر افتخاری حزب اسلام‌ستیز «جبهه ملی فرانسه»، با اعتراض به افزایش مصرف محصولات حلال در این کشور، لابی‌ اسلامی را عامل کاهش فروش حیوانات حرام‌گوشت دانست.

به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، پایگاه خبری «katibin» نوشت: «ژان ماری لوپن»، رهبر افتخاری حزب اسلام‌ستیز «جبهه ملی» طی سخنانی با اعتراف به این‌که شهروندان فرانسوی از مصرف گوشت حیواناتی چون «خوک» که از نظر اسلام حرام می باشند، دور شده‌اند، عنوان کرد: فکر می‌کنم لابی‌های مسلمانان که کم‌کم در میان گروه‌های سیاسی کشور نفوذ کرده‌اند، مانع از فروش گوشت خوک می‌شوند!

وی افزود: این لابی‌ها با نفوذ در مدارس، مصرف گوشت حلال در میان دانش‌آموزان را ترویج می‌دهند و حتی در بعضی از مدارس به تبلیغات منفی علیه مصرف گوشت‌هایی که از نظر مسلمانان حرام می باشند، می‌پردازند.

رهبر سابق حزب جبهه ملی فرانسه در ادامه سخنانش، لابی‌های مسلمانان را دلیل بیکاری در این کشور نیز عنوان و تأکید کرد: با رشد مصرف محصولات حلال و کم شدن فروش گوشت خوک، پرورش‌دهندگان این حیوان کم‌کم بیکار می‌شوند و پس از آنان، نوبت به دیگر مشاغلی خواهد رسید که از نظر اسلام در حال تولید محصولات حرام می باشند!

حزب جبهه ملی فرانسه که ریاست کنونی آن بر عهده «مارین لوپن»، دختر «ژان ماری لوپن» است، یکی از گروه‌های اسلام‌ستیز معروف در فرانسه به‌شمار می‌رود که همواره مخالفت خود را با ساخت مساجد و تقویت بازار حلال در این کشور اعلام کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.