افزایش واژگونی خودروها در جاده‌ها

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به ترافیک سنگین محورهای کرج – چالوس و هراز نسبت به افزایش تصادفات واژگونی به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان از روز پنجشنبه هشدار داد.

سرهنگ محمدرضا مهماندار روز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که از ساعت ۲۱ روز پنجشنبه بار ترافیک محورهای منتهی به استان‌های شمالی به یکباره افزایش یافت افزود: علی‌رغم برنامه‌ریزی و توصیه‌های پلیس در خصوص توزیع سفرها طی رزوهای چهارشنبه و پنجشنبه ترافیک عادی را در محورها داشتیم به نحوی که حتی نیازی به یکطرفه شدن محورها نیز احساس نشد.

 

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک محورهای کرج – چالوس و هراز سنگین و ترافیک سایر محورهای منتهی به استان‌های شمالی نیمه‌سنگین است.

 

مهماندار نسبت به افزایش تصادفات از شکل واژگونی در جاده‌های کشور از روز پنجشنبه هشدار داد و گفت: متاسفانه خستگی و خواب آلودگی رانندگان در محورها موجب افزایش قابل توجه تصادفات منجر به واژگونی شده است که در این زمینه تاکید می‌کنیم که رانندگان حتما در طول مسیر استراحت لازم را داشته باشند تا سفرشان تلخ نشود.

 

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به این که ماموران پلیس‌راه طرح تشدید برخورد با سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ را از روز چهارشنبه در جاده‌های کشور آغاز کرده است به ایسنا گفت: در عین حال از تمامی رانندگان درخواست می‌کنیم با توجه به افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی در حین رانندگی از شتاب و عجله به طور جدی خودداری کرده و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

 

وی از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس‌راه در جاده‌های کشور خبر داد و با اشاره به تقویت تیم‌های کنترلی نامحسوس خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده ماموران پلیس‌راه کشور نسبت به برخورد با خودروهایی که از شانه خاکی تردد و یا نسبت به دنده عقب رفتن در لاین مقابل و یا انحراف به چپ و راست می‌کنند به شدت برخورد می‌کنند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.