افزایش ۱۲۵۰ تنی تولید واحد آهک سازی فولاد مبارکه اصفهان

۱۹ شهریور – ۰۳:۴۶:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

با اجرای روش نوین نسوز کاری مشعل کوره‌های دوار پخت واحد آهک سازی و کاهش ۶۴ ساعت از توقفات آن بستر مناسبی برای۱۲۵۰ تن افزایش تولید آهک حاصل شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، غلامرضا شجاعی مسؤل شیفت نسوز سایر نواحی مرکز نسوز با تایید این خبر و بیان این مطلب که ظرفیت تولید واحد آهک سازی فولاد مبارکه تا پیش از اجرای این طرح ۳۰۰ هزار تن در سال بوده‌ است، افزود:پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح سالیانه ۱۲۵۰ تن به ظرفیت تولید واحد آهک سازی اضافه شود.
شجاعی ادامه داد: قبلاً برای باز‌سازی نسوز هر مشعل در تعمیرات اضطراری،‌ حداقل ۲۰ ساعت برای بیرون کشیدن و خنک نمودن مشعل، تخریب نسوزهای فرسوده، جوشکاری انکوراج مربوط به گیرش مواد نسوز، قالب بندی و جرم‌ریزی با جرم‌های سنگین، طی نمودن دوره زمانی گیرش و Curing  جرم نسوز وقت صرف می‌گردید .
ایشان با بیان اینکه در روش جدید از پاشش جرم‌های سبک نسوز (عایق) تحت عنوانGuning بر روی مشعل استفاده ‌می‌شودتصریح کرد: با استفاده از این روش زمان ۱۶ ساعتی تعمیرات به ۴ ساعت تقلیل می‌یابد.
در همین رابطه محسن زمانی سرپرست نسوز سایر نواحی  نیز گفت: این طرح با همکاری مدیریت‌‌ وکارکنان واحدهای آهک سازی و نسوز و بویژه کارکنان شاغل در شیفت D  واحد آهک سازی در مرداد ماه سال جاری در کوره شماره یک به مرحله اجرا درآمد که پیش‌بینی می‌شود از این پس سالیانه با کاهش زمان توقفات و تعمیرات در واحد آهک سازی ضمن افزایش تولید آهک و افزایش چشمگیر عمر نسوز کوره و هچنین کاهش هزینه‌های ناشی از توقفات و تعمیرات، از وارد آمدن شوکهای حرارتی به نسوز کوره جلوگیری شود .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۰۹۱۵۴۶۰۹۴۴۸


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بابایی:

    باعرض سلام وخسته نباشید لطفا درمورد کیفیت اهک اکتیویته وزمان شکفته شدن ان مطلبی نوشته نشده مامشتری اهک هستیم وروزی درحدود ۶۰تن مصرف داریم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.