“افزایش ابر”، “وزش باد”، “بارش” پراکنده، رعد و برق در نیمه شرقی کشور/ کاهش ابر در “تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

گودرزی گفت: امروز در بعضی مناطق مرکز، جنوب، شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می گردد که بتدریج این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می گردد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز “پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه ۹۲” در بعضی مناطق مرکز، جنوب، شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می گردد که بتدریج این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می گردد.

وی افزود: از فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی می گردد و همچنین با نفوذ هوای سرد، دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می باد که افت دما فردا در سواحل دریای خزر و روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق کشور قابل ملاحظه است.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: روز شنبه در سواحل دریای خزر، دامنه های شرقی البرز، شمال شرق و بعضی مناطق مرکزی، شرق و جنوب شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت و اواسط وقت روز یکشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می گردد.

وی تصریح کرد: فردا در استان های گیلان و مازندران و روز شنبه در استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش ها از شدت بیشتری برخوردار می باشند و دریای خزر در روزهای جمعه و شنبه مواج پیش بینی می گردد.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر و فردا، نیمه ابری همراه با وزش باد اوایل شب بارش پراکنده و روز شنبه نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش بینی می گردد.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

۱۴

۱

فارس

۲۰

۴

آذربایجان غربی

۱۳

۴

قزوین

۱۶

۰

اردبیل

۹

۰

قم

۲۱

۷

اصفهان

۱۸

۴

کردستان

۱۴

۱

البرز

۱۵

۲

کرمان

۲۰

۹

ایلام

۱۷

۳

کرمانشاه

۱۶

۲

بوشهر

۲۸

۱۶

کهکیلویه و بویراحمد

۱۶

۷

تهران

۱۷

۶

گلستان

۱۴

۷

چهارمحال و بختیاری

۱۲

۲-

گیلان

۱۴

۹

خراسان جنوبی

۲۳

۹

لرستان

۱۶

۶

خراسان رضوی

۱۰

۲

مازندران

۱۵

۸

خراسان شمالی

۱۰

۳

مرکزی

۱۴

۲

خوزستان

۳۰

۱۷

هرمزگان

۲۷

۱۸

زنجان

۱۲

۰

همدان

۱۲

۳-

سمنان

۱۹

۷

یزد

۲۲

۹

سیستان و بلوچستان

۲۵

۱۲

         
          

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.