افزایش استقبال مردم از محصولات پارس خودرو

افزایش استقبال مردم از محصولات پارس خودرو

ذهنیت خوبی که مشتریان از گذشته نسبت به محصولات شرکت پارس خودرو داشته اند موجب شده است که محصولات این شرکت از استقبال بیشتری نسبت به سایر تولیدات داخلی برخوردار شود.

  رزاق بلوری افشار عضو هئیت علمی دانشکده مکانیک خودرو دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، با بیان این مطلب گفت: شرکت پارس خودرو در گذشته محصولاتی چون کادیلاک و شورولت را در کشور تولید می کرد و از همین طریق توانست بخشی از بازار را در اختیار خود گیرد به همین جهت از ابتدا کنترل کیفی و اجرایی بسیار قوی بر این شرکت حاکم بود.
وی در خصوص استفاده از تکنولوژی های جدید در این شرکت اظهار داشت: با توجه به اینکه صنعت خودروسازی ارتباط مستقیمی با تکنولوژی های روز دنیا دارد شرکت پارس خودرو با بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته توانسته است در تولید خودرو و ارتقاء کیفیت آن در کشور موفق عمل کند.
بلوری افشار تصریح کرد: هم اکنون خط مونتاژ این کارخانه با استفاده از ماشین های صنعتی پیشرفته توانسته است کیفیت محصولات خود را نسبت به سایر خودروسازان افزایش دهد.
عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر طوسی افزود: در گذشته شاهد بودیم برخی شرکت های خودرو سازی محصولات بی کیفیتی تولید و در اختیار مشتریان قرار می دادند اما امروزه با مقایسه ای که مشتریان میان محصولات داخلی و خارجی انجام می دهند تولید این نوع خودروها دیگر نمی تواند رضایت آنان را جلب کند.
وی گفت: خودروسازان برای تولید تندر۹۰ قطعات را از یک شرکت وارد کشور می کنند اما با توجه به اینکه شرکت پارس خودرو خطوط تولید و مونتاژ پیشرفته تری دارد، کیفیت این محصول در این شرکت بیشتر است.
بلوری افشار در پایان رقابت پذیری را موجب افزایش کیفیت خودروهای تولیدی شرکت پارس خودرو دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شرکت رقبای بزرگی را در کنار خود حس می کند همین امر موجب شده است کیفیت، مورد توجه این شرکت قرار گیرد.

سه شنبه ۳۰ خرداد   ۱۶:۱


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.