افزایش بهای طلا برای دومین روز متوالی

۲۶م دیماه ،

افزایش بهای طلا برای دومین روز متوالی | چاپ |
سه شنبه ۲۶ دی ساعت ۱۵:۲۹

بینا- در پی کاهش ارزش دلار بعلت نگرانی ها نسبت به مذاکرات قانونگذاران آمریکا در خصوص سقف بدهی این کشور و افزایش تقاضا برای خرید طلا، بهای این فلز زرد امروز برای دومین روز متوالی با افزایش توأم شد.
به گزارش بینا به نقل از پایگاه اینترنتی طلا / بلومبرگ، “تیمونی گیتنر” وزیر دارایی آمریکا روز قبل نسبت به افزایش سقف بدهی آمریکا تا قبل از ماه مارس اخطار داد که این امر به نفع طلا خواهد بود.
براساس این گزارش، “هاوارد ون” تحلیلگر بانک HSBC اعلام کرد اخیرا قیمت فلزات گرانبهای گروه پلاتین در پی نگرانی ها نسبت به عرضه آن در آفریقای جنوبی افزایش یافته است.
هر اونس طلای جهانی امروز با رشد ۰٫۴ درصدی در محدوده ۱۶۷۴ دلار و در ساعت ۱۱:۱۷قبل از ظهر به وقت سنگاپور در سطح ۱۶۷۱ دلار و ۷۵ سنت داد و ستد شد.
هر اونس پلاتین امروز با رشد ۰٫۴ درصدی در سطح ۱۶۶۳ دلار و ۲۵ سنت داد و ستد شده است که از ۱۸ اکتبر تاکنون بیشترین افزایش خود را تجربه کرده است.
هر اونس نقره نیز امروز با رشد۰٫۴ درصدی در سطح ۳۱ دلار و ۵۵ سنت و هر اونس پلادیوم با افزایش ۰٫۵ درصدی در سطح ۷۰۷دلار و ۲۵ سنت مبادله شد.
بانک ژاپن در نظر دارد درخواست شینزو آبه اول وزیر این کشور برای نرخ تورم ۲ درصدی را بپذیرد. به دنبال انتشار یافتن این خبر تقاضا برای خرید طلا در هنگ کنگ افزایش یافت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.