افزایش بهره‌وری منابع سازمانی با ارتباط ماشین به ماشین ایرانسل

افزایش بهره‌وری منابع سازمانی با ارتباط ماشین به ماشین ایرانسل

مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل از افزایش بهره‌وری منابع و تسهیل فرایندهای تکنولوژیک شرکت‌های کوچک و بزرگ با استفاده از راهکارهای ارتباط ماشین به ماشین (M2M) در دنیای کسب و کار خبر داد.

باقر صمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ایرانسل به عنوان ارایه‌دهنده سرویس M2M در ایران، هم اکنون نیاز بسیاری از شرکت‌های داخلی را به مدیریت سیستم‌های خود، به گونه‌ای جدید پاسخ داده‌ است.

به گفته وی، شرکت‌هایی که به دنبال مدیریت متمرکز و یکپارچه ادوات و ماشین‌آلات دور و نزدیک خود، به گستردگی کل کشور یا یک شهر کوچک هستند، می‌توانند از سرویس M2M ایرانسل به عنوان یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه بهره‌مند شوند.

صمدی اظهار کرد: کارکرد متفاوتی نظیر مدیریت ناوگان، قرائت دستگاه‌های اندازه‌گیری راه دور، مدیریت امنیت شعبات دور و نزدیک یک سازمان، کنترل دستگاه‌های فروش خودکار (vending machines)، مدیریت ابزارآلات مربوط به کنترل ترافیک شهری، سیستم‌های هوشمند مدیریت ساختمان، مانیتورینگ تجهیزات صنعتی و مواردی از این دست، تنها بخش اندکی از امکانات بالقوه‌ای است که سرویس M2M ایرانسل در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد.

مدیر ارشد بازاریابی ایرنسل ادامه داد: با استفاده از این سرویس، دسترسی به بسیاری از ماشین‌آلات که در مناطق مختلف به صورت ثابت و متحرک قرار دارند، تسهیل شده و مدیریت آنها به طور متمرکز و با هزینه‌های بسیار پایین‌تر امکان‌پذیر می‌شود.

صمدی گفت: دسترسی به منابع و آگاهی از وضعیت آنها در هر لحظه مزیتی است که می‌تواند بسیاری از مشکلات عملیاتی سازمان‌ها را مرتفع کند و این سرویس بستری نو برای متحول کردن کسب‌وکارها در قالب برقراری شبکه امن ارتباطی تلفن همراه به شمار می‌رود.

وی افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام و دریافت محصولات ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید یک پیام کوتاه حاوی نام شرکت، شماره تماس و محصول مورد نظر به شماره ۷۰۰۱ از خط ایرانسل ارسال کنند یا با corporatesales@mtnirancell.ir مکاتبه کنند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.