افزایش تولید مگان و تیانا در پارس خودرو

سیبنا: در سالی که به نام “سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” مزین شده، شرکت پارس خودرو با گذر از فشارهای اقتصادی، تحریم ها و مشکلات نقدینگی موجود در صنعت خودرو، با رشد تولید و ارتقای کیفیت محصولات خود روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران با وجود تحریم های بین المللی و شرایط و موانعی که به لحاظ مالی در صنعت خودرو سازی کشور ایجاد شده و شرکت های خودروساز را در تولید با مشکل روبرو ساخته، شرکت پارس خودرو توانسته با ایجاد بهره وری در خطوط تولید، داخلی سازی قطعات دستگاه های تولیدی و حتی برخی از دستگاه های تولیدی، ارتقای دانش مهندسی و بهره گیری از نیروهای انسانی کارآمد، میزان تولید محصولات خود را افزایش دهد.

بنابراین گزارش، پارس خودرو در۶ ماه ابتدای سال در تولید خودرو مگان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۶۷ درصدی روبرو بوده است و در تولید با کیفیت ترین خودروی کشور یعنی تیانا نیز رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

شایان ذکر است استقرار مدیریت هوشمندانه و آینده نگر، همت و سخت کوشی کارکنان شرکت، ایجاد خلاقیت و بهره وری و بهبود مستمر برنامه ها باعث شده که پارس خودرو با وجود مشکلات مختلف، همچنان پیشتاز سایر خودروسازان داخلی در تولید و عرضه محصولات با کیفیت باشد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.