افزایش ثبت نام مسکن ویژه تهران

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با تأکید بر اینکه پروژه مسکن تهران متوقف نشده و با جدیت ادامه دارد، گفت: مجوزهای قانونی برای ساخت واحدهای مسکونی مهر شهر تهران از اوایل سال ۹۱ گرفته شده بود و برای ساخت مسکن در سایر مناطق نیز مجوز دریافت شده است.

تقی رضایی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون فعال است، اظهار کرد: از مجموع چهار هزار واحد در دست ساخت منطقه تهرانسردر ۵۰۰ واحد ساخت فونداسیون به اتمام رسیده است.

 وی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی پروژه مسکن تهران با جدیت ادامه دارد، افزود: موضوع این پروژه اوایل سال ۹۱ در کمیسیون ماده ۵ شهرداری مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت تا جایی که طراحی و نقشه‌های آن نیز به تأیید معاونت شهرسازی شهرداری تهران رسیده است و با تعامل این مجموعه به ویژه همراهی شهردار منطقه ۲۱ کار ساخت شروع شد و هم اکنون نیز در مرحله صدور پروانه هستیم.

 وی در پاسخ به این سوال که چگونه کار پیش از صدور پروانه آغاز شد، گفت: از آنجایی که نقشه‌ها به تأیید رسیده بود، با تعامل و همراهی شهرداری تهران کار را آغاز کردیم و هم اکنون نیز در حال دریافت پروانه هستیم.

 مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران تعداد متقاضیانی که تا پایان روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه، در پروژه مسکن شهر تهران ثبت نام کرده‌اند را ۷۷۷ نفر اعلام و تصریح کرد: روند ثبت نام از متقاضیان با مراجعه به سامانه اعلام شده همچنان ادامه دارد.

 رضایی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی در نقاط دیگری از شهر تهران نیز پیش بینی شده است، تصریح کرد: نه تنها برای زمین‌های منطقه تهرانسر بلکه برای سایر مناطق نیز موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری تهران گرفته شده و به محض اینکه کار از مرحله ساخت فونداسیون گذشت اطلاع رسانی های لازم برای ثبت نام متقاضیان انجام می‌شود.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.