افزایش جایزه اجرای حکم اعدام سلمان رشدی به ۳میلیون و۳۰۰هزاردلار

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله حاج شیخ حسن صانعی، نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) جایزه اجرای حکم حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دیگر افزایش داد و به ۰۰۰/۳۰۰/۳ دلار رساند.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ساخت فیلم سراسر اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله و سلم هر چند تازه‌ترین اقدام ضداسلامی دشمنان دین خدا در اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه وجود مقدس پیامبر اسلام(ص) است لکن تا زمانی که حکم تاریخی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد نویسنده گستاخ کتاب آیات شیطانی اجرا نشود آخرین اقدام اهانت‌آمیز نخواهد بود. قطعاً اگر حکم امام اجرا می‌شد، اهانت‌های بعدی که در قالب کاریکاتور، مقالات و ساختن فیلم ادامه یافته صورت نمی‌گرفت. گستاخی دشمنان کینه‌توز اسلام را که زیر پرچم شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیست‌های نژادپرست صورت می‌گیرد، فقط با اجرای قاطعانه حکم اسلام می‌توان به بن‌بست کشاند و مانع ادامه آن شد. حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ریشه توطئه‌های ضداسلامی صادر شده بود و اکنون نیز با اجرای این حکم است که می‌توان این سلسله توطئه‌های کینه‌توزانه را ریشه‌کن ساخت و این روزها مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار است.
تعیین جایزه برای اجرای حکم اعدام سلمان رشدی که بلافاصله بعد از صدور حکم امام(سلام‌الله علیه) با دستور و تنفیذ معظم له به بنیاد پربرکت ۱۵ خرداد به وسیله اینجانب صورت گرفت، هدف ریشه‌کن کردن توطئه ضداسلامی را دنبال می‌کرد و اکنون ضرورت این اقدام بیش از هر زمان دیگری روشن شده است. به همین منظور اینجانب مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دیگر به جایزه اعدام سلمان رشدی اضافه می‌نمایم و هر کس این حکم را اجرا کند بلافاصله کل مبلغ به او پرداخت خواهد شد.
ضمناً لازم میدانیم این نکته را نیز اعلام نمایم که کلیه کسانی که با رعایت سیاست‌های حاکمیت در زمینه مقابله با توطئه‌های ضداسلامی به ویژه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) فعالانه عمل کنند از حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد برخوردار خواهند شد.
نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد
حسن صانعی
۲۵ شهریور
 

بیست و پنجم بهمن ماه ۲۴ سال قبل، خبرسازترین حکم اعدام تاریخ معاصر دنیا صادر شد: «اعدام به محض رویت مجرم» حکمی که امام خمینی (ره) درباره سلمان رشدی اعلام کرد و واکنش های سیاسی و اجتماعی زیادی را در پی داشت اما هیچ کدام از این واکنش ها نتوانست از خشم جوامع اسلامی نسبت به این نویسنده مرتد و تلاش برای اجرای حکم او کم کند. در این حکم آمده بود:

«باسمه تعالى‏

إنا لله و إنا إلیه راجعون‏

به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان مى‏رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانى» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتواى آن، محکوم به اعدام مى‏باشند. از مسلمانان غیور مى‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسى جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء اللَّه. ضمناً اگر کسى دسترسى به مؤلف کتاب دارد ولى خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نماید تا به جزاى اعمالش برسد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

روح الله الموسوی الخمینى‏ ۲۵ بهمن ۱۳۶۷/ ۷رجب۱۴۰۹»
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.