افزایش دو و نیم هکتاری فضای سبز غرب پایتخت

۲۹خردادماه،

شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به عملیات توسعه فضای سبز میدان فتح گفت: با اجرای این طرح فضای سبز سطح منطقه به میزان ۲۵ هزار متر مربع افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حسین سلطانی در این خصوص اظهار داشت: این طرح از تابستان سال قبل و به همت اداره فضای سبز منطقه و با هدف ارتقا زیبایی محلات و افزایش سرانه فضای سبز منطقه اجرایی شد و هم اکنون به اتمام رسیده است.
 
  وی تصریح کرد: در این راستا عملیات خاکبرداری و بسترسازی این طرح در فضایی به مساحت ۲٫۵ هکتار در رینگ داخلی میدان فتح پیاده سازی و عملیات آبرسانی بارانی در این فضا اجرایی و در کنار آن نیز زمین چمن مصنوعی برای علاقه مندان ایجاد شد.
 
  سلطانی ادامه داد: علاوه بر این کاشت انواع  درخت و درختچه، ایجاد قطعات گلکاری  و ایجاد فرش گل ، چمنکاری ،  نصب ۴باب آلاچیق و ۸۰ پایه چراغ سولار در این فضا انجام شده است.
 
   وی با اشاره به بهره برداری کامل از پیست دوچرخه سواری میدان فتح ، افزود: با وجود چمن مصنوعی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع ، زمین بازی کودکان و پیست اسکیت ، در حال حاضر این میدان به بزرگترین فضای ورزشی روباز در این بخش از پایتخت تبدیل شده است.
 
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای زیبا سازی فضای شهری، ایجاد اکوسیستم های فعال طبیعی در فضای شهری جهت بهبود کیفیت زیست محیطی و ایجاد چشم انداز مناسب شهری، تلطیف هوا و کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی ، طرح های متنوعی را به اجرا گذاشته است.   /ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.