افزایش روزانه بازدیدکنندگان از وبلاگ‌های قرآنی

به گزارش خبرنگار مهر، بهاره زمانی دبیر نشست وبلاگنویسان قرآنی در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه هر روز به تعداد بازدیدکنندگان قرآنی افزوده می‌شود، باید وبلاگنویسان هم بتوانند به موازات این افزایش بازدید مهارتهای بیشتری کسب کنند تا این روند رو به رشد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه وبلاگ‌های قرآنی در فضای مجازی توانسته اند مبلغان خوبی باشند، تصریح کرد: جوانانی که به وبلاگ‌نویسی در عرصه دین و مذهب وارد شده‌اند به خوبی نیازهای جامعه را شناخته و براساس این نیازها به تامین منابع اطلاعاتی مخاطبان خود می‌پردازند که این عامل باعث رشد تعداد مخاطبان و وبلاگ‌های قرآنی شده است.

دبیر نشست وبلاگنویسان قرآنی تاثیر آیات قرآنی مطابق اتفاقات روز دنیا، بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی در شیوه‌های زندگی را از جمله راهکارهایی دانست که وبلاگ‌نویسان می‌توانند برای جذب مخاطب بیشتر بهره ببرند.

زمانی خاطرنشان کرد: در میان وبلاگهای قرآنی با سایتهای دولتی در عرصه قرآن مواجه هستیم که تعداد بازدیدکنندگان آنها بسیار چشمگیر بوده و در حال حاضر جزء پربازدیدکننده ترین سایتهای کشور هستند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا ۲۴ مردادماه امسال در محل مصلی تهران برپا است و ۸۰ شرکت در حوزه رسانه های دیجیتال در این نمایشگاه محصولات خود را به عرضه گذاشته اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.