افزایش سرمایه “بیمه” کوثر تا پایان سال ۹۴

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: برنامه افزایش سرمایه این بیمه از ۴۰ هزار میلیارد توان به ۲۵۰ هزارمیلیارد تومان تا پایان سال ۹۴ به تصویب سهامداران این شرکت رسید.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در مجمع عمومی بیمه کوثر  که امروز برگزار شد گزارش ممتاز به نقل از عملکرد این بیمه در سال قبل به اطلاع سهامداران این شرکت رسید و مقرر شد که تا پایان سال ۹۴ این بیمه سرمایه خود را به ۲۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش دهد.
 
در این مجمع مدیرعامل بیمه کوثر گفت: در صورتی که سهامداران حاضر در جلسه قادر به همراهی برای افزایش سرمایه این بیمه نباشند شرکت سرمایه‌‌گذاری غدیر متعهد شده تا این بیمه را در افزایش سرمایه همراهی کند.
 
وی افزود: آورده برای افزایش سرمایه آورده نقدی است و سود سال قبل نیزبرای افزایش سرمایه نزد این شرکت باقی می‌ماند.
 
وی دربارهٔ مزایای افزایش سرمایه گفت: با اقدام صورت گرفته می‌توانیم سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم، همچنین نسبت به حفظ نسبت توانگری مالی مطلوب این بیمه اقدامخ کنیم .
 
عطایی ادامه داد: با افزایش سرمایه شبکه فروش را گسترش داده و ضریب نفوذ بیمه را بالا خواهیم برد.
 
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ است افزود: بیمه کوثر با رویکرد مدیریت جهادی اشاعه فرهنگ بیمه را در سال‌جاری در تمام حوزه‌های خدماتی در دستور کار قرار داده است.
 
وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب به اهداف برنامه ریزی شده در سال‌جاری دست پیدا کنیم.
 
گفتنی است، بیمه کوثر از سال ۸۹ با سرمایه ۴۰ میلیارد تومان فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت بیمه آغاز  کرد این بیمه در حال حاضر ۲٫۳ درصد سهم بازار را در اختیار دارد.
 
قابل ذکر است که سهم فروش بیمه عمر این شرکت در سال قبل ۲۷ درصد کل بیمه‌های فروخته شده است که این رقم مطلوب و قابل قبولی در فروش بیمه‌های عمر ذکر می‌شود.
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.