افزایش سن بازنشستگی به ۶۵سال

۲۱م دیماه ،

بینا- عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه شرایط برای اصلاح بعضی قوانین مادر از جمله قانون تامین اجتماعی ،کار و مالیات ها مناسب نیست ، افزود: در پیش نویس اصلاح نظام تامین اجتماعی که به تازگی از سوی دولت تهیه شده سن بازنشستگی با ۵ سال افزایش به ۶۵ رسیده است .
به گزارش بینا،محمود نجفی سهی در گفت وگو با پانا با انتقاد از اصلاح بعضی قوانین اقتصادی از جمله اصلاح قانون کار ،تامین اجتماعی و قانون امور مالیات ها اظهار کرد: در پیش نویس اصلاح قانون تامین اجتماعی سن بازنشستگی با ۵ سال افزایش به ۶۵ سال رسیده است که به معنای آن است که نیروهای جوان و فعالان باید در انتظار بمانند تا نیروهای جوان بازنشسته شوند.
وی افزود: متاسفانه شرایط اوضاع واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به ماه‌های قبل بهبود نیافته و با وجود پیگیری های انجام شده مشکلات پابرجاست.
عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران با بیان اینکه تامین نقدینگی مهمترین مشکل واحدهای صنعتی است ،خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری های بسیار وزارت صنعت ،معدن و تجارت مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی حل نشده است.
وی با بیان اینکه شرایط کشور برای اصلاح بعضی قوانین مادر ازجمله قانون تامین اجتماعی ،کار و مالیات ها مناسب نیست ،اظهار کرد: اصلاح این قوانین همسو با رفع مشکلات تولید و تجارت نبوده و حتی به مشکلات واحدهای تولیدی خواهد افزود.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.