افزایش صادرات محصولات پتروشیمی در سال جاری

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خبر داد:

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: صادرات محصولات پتروشیمی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی از کشور صادر شد که موجب ورود ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز به داخل کشور شد و این رویه با افزایش چشمگیری ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامه ها و تدابیر لازم برای افزایش صادرات محصولات پتروشیمی خاطر نشان کرد: در سال جاری برای افزایش صادرات برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته که افزایش صادرات چند ماه نخست سال گویای آن است و انشاالله این روند را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ادعای برخی رسانه های غربی مبنی بر کاهش صادرات محصولات پتروشیمی ایران را به شدت تکذیب کرد و افزود: میزان صادرات چندماهه اول سال و مقاسیه آن با مدت مشابه سال قبلش نشاندهنده آن است که این یک ادعای واهی است و صحت ندارد.

بیات اظهار داشت: ایران با وجود بازارهای گسترده جهانی و تقاضای بالایی که از محصولات پتروشیمی خصوصا ایرانی وجود دارد هیچ گونه محدودیتی را در این راستا احساس نمی کنیم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.