افزایش صف خرید کوثر در “فرابورس”

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

وجود تقاضای ۱۱۱٫۹۷ میلیون سهمی برای حق تقدم موسسه مالی و اعتباری کوثر و ۷٫۵۱ میلیون سهمی ذوب آهن اصفهان این شرکت‌ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران امروز ۲۷ آبان ماه، در پایان معاملات روز دوشنبه فرابورس، داد و ستد ۱۶۳٫۱۱ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۴۷۷٫۴۴ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۸۰۲ دفعه معامله ثبت شد و شاخص فرابورس (آیفکس) با رشد ۰٫۱۴ درصدی نسبت به روز قبل به ۸۱۲٫۲۵ واحد رسید.

وجود تقاضای ۱۱۱٫۹۷ میلیون سهمی برای حق تقدم موسسه مالی و اعتباری کوثر و ۷٫۵۱ میلیون سهمی ذوب آهن اصفهان این شرکت‌ها را در راس حجم معاملات فرابورس قرار داد و بیشترین ارزش معاملات نیز به ترتیب با بیش از ۱۱۰٫۳۳ و ۳۱٫۴۴ میلیارد ریال توسط پتروشیمی جم و پالایش نفت تهران ثبت شد.

بر اساس این گزارش مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن ۵ درصد افزایش قیمت داشت و پس از آن سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، مجتمع معادن مس تکنار، گروه فن‌آوا، تکادو، بیمه نوین و بازرگانی آینده سازان بهشت پارس از رشد قیمت بیش از ۴٫۹ درصد برخوردار شدند. با این حال در آن‌سوی بازار سبحان دارو و حق تقدم پخش البرز با ۵ درصد کاهش به معاملات خود پایان دادند.

در بازار ETF نیز ۶۹ هزار و ۴۴۰  واحد صندوق‌ قابل معامله آسام با ارزشی بالغ بر ۷۷۷ میلیون ریال و ۳۶ هزار و ۵۶۵ واحد صندوق‌ قابل معامله کاریس به ارزش بیش از ۴۰۲ میلیون ریال معامله شد.

همچنین اوراق تسهیلات مسکن بدون تغییر قابل توجهی در محدوده قیمت ۳۷۰ تا ۳۹۰ هزار ریال مبادله شد و در معاملات اوراق با درآمد ثابت هم بیشترین حجم معاملات به ترتیب به خرید و فروش ۲۲ هزار و ۵۰۰ برگه اجاره امید و ۲۰ هزار و ۸۰۰ برگه اجاره مپنا تعلق داشت.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.