افزایش طول باند فرودگاه خدمات ویژه قزوین در دست بررسی است

ˈمنوچهر حبیبیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استان قزوین پیشنهاد خود را برای توسعه فرودگاه خدمات ویژه قزوین که در حال حاضر کاربرد آموزشی – تحقیقاتی و کشاورزی دارد را به مسافربری ارایه کرده است.

وی، با بیان اینکه قول مساعد از وزیر راه و شهرسازی برای تبدیل فرودگاه خدمات ویژه قزوین به فرودگاه مسافربری گرفته شده است، اظهار کرد: مقدمات این کار در حال پیگیری است و در همین راستا مسوولین سازمان هواپیمایی کشور نیز از باند فرودگاه بازدید کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه در حال حاضر طول باند فرودگاه خدمات ویژه قزوین که در اختیار شهرداری قرار گرفته است برای ایجاد شدن به مسافربری کم است، اظهار کرد: مسوولان هواپیمایی در خصوص افزایش طول باند و ایجاد ترمینال ها در این فرودگاه را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و نزدیکی به تهران و ظرفیت های صنعتی و کشاورزی قزوین، گفت: ساخت این فرودگاه می تواند برخی مواقع نقش جایگزین با فرودگاه های تهران را نیز در برخی مواقع داشته باشد.

حبیبی با بیان اینکه رضایتمندی مردم از اهمیت بالایی نزد مدیران و مسوولین برخوردار می باشد، خاطر نشان کرد: ایجاد فرودگاه مسافربری در قزوین بدون شک افزایش رضایتمندی مردم استان را در پی خواهد داشت.

حبیبی خاطر نشان کرد: ساخت فرودگاه مسافربری بدون شک به توسعه بیشتر استان قزوین در دراز مدت کمک خواهد کرد.

۷۳۹۲/۶۱۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.